Camper Pitstop Service
LET OP!!!! Onze camperpitstop is vanaf het seizoen 2024 niet meer op de maandagen maar op de WOENSDAGEN!
De camper pitstop service is van 21-08-2024 tot en met 23-10-2024.
Ontdekt u aan uw camper kort voor vertrek een gebrek?
Kom dan direct naar de Camper Pitstop Service van Liba Campers
De Camper Pitstop Service zorgt voor de oplossing. Zonder afspraak kunt u direct *(op de aangegeven dagen) langskomen met uw camper.
In onze speciaal ingerichte Pitstop Werkplaats wordt het probleem verholpen of er wordt gekeken voor een noodoplossing, zodat u zonder zorgen gewoon van uw vakantie kunt genieten.
Voorwaarden Camper Pitstop Service:
- Onze Camper Pitstop Service is uitsluitend op
WOENSDAG in de periode van:
13 maart tot en met 3 juli 2024
Met uitzondering van:
20 maart
8 mei
29 mei
19 juni - op deze dagen is er geen Camper Pitstop service
Let op:
Buiten deze aangegeven perioden en op feestdagen is de pitstop gesloten. - U wordt geholpen op volgorde van binnenkomst. Voor de Pitstop Service is het niet mogelijk een afspraak in te plannen. Aanname werkzaamheden is van 09.15 uur tot uiterlijk 15.00 uur.
- De reparatie bij onze Camper Pitstop Service mag maximaal 2 uur duren, voor grotere werkzaamheden wordt een aparte afspraak gepland in onze reguliere werkplaats.
Voor deze service is een grote voorraad onderdelen aangelegd.
Indien blijkt dat specifieke onderdelen besteld moeten worden is er een mogelijkheid te overnachten op een camping of camperplaats in de omgeving. Mochten de bestelde onderdelen een langere levertijd hebben, of duurt de reparatie langer dan 2 uur dan proberen we een noodoplossing te maken. Voor plaatsing van het bestelde onderdeel wordt een afspraak gepland in onze reguliere werkplaats.
Let op: onze Camper Pitstop Service is uitsluitend voor kleine/noodwerkzaamheden.
Bijvoorbeeld bij storingen aan het elektrisch systeem, watersysteem, gassysteem, laadsysteem e.d.
Voor normale onderhoudswerkzaamheden dient een afspraak gepland te worden in onze reguliere werkplaats. - Camper Pitstop Service: Algemene voorwaarden en spelregels
De service is enkel van kracht tijdens de op de website vermelde Pitstop data m.u.v. wettelijke feestdagen.
Op woensdag kunt u zich tijdens de data - zoals vermeld op onze website - zonder het maken van een afspraak aanmelden.
Aanname en reparaties van de Camper Pitstop Service kan uitsluitend tijdens de data - zoals vermeld op onze website - tussen 9:15 uur en 15:00 uur.
De max. duur per reparatie bedraagt 2 uur. Indien de reparatie niet binnen deze gestelde tijd kan worden uitgevoerd, wordt er getracht een noodoplossing te bedenken (op noodreparaties worden GEEN garanties verleend).
De Camper Pitstop Service is NIET bedoeld voor onderhoudswerkzaamheden.
Hiervoor kan een afspraak worden gemaakt in de reguliere werkplaats.
Aanname/reparaties geschieden op volgorde van binnenkomst (vooraankondigingen geven geen recht op voorrang van aanname of reparaties).
Zorg ervoor dat uw camper op de aangewezen plek wordt geparkeerd.
Gelieve niet direct voor de poort te parkeren.
Let op dat te allen tijde de toegang tot de werkplaatsen vrij blijven!
Sluit uw camper volledig af en haal eventueel waardevolle spullen eruit. Liba Campers is niet verantwoordelijk voor vermissingen en/of diefstal.
Overhandig bij aanname alle noodzakelijke sleutels. Denk hierbij ook aan sleutels van toegangsluiken, afsluitdoppen en eventueel extra sloten.
U dient voor en tijdens de reparatie te allen tijde bereikbaar te zijn voor eventuele vragen en of goedkeuringen.
Bij werkzaamheden in kastruimtes dienen de betreffende ruimtes volledig leeggemaakt en toegankelijk te zijn.
Liba Campers is niet verantwoordelijk voor beschadigingen indien ruimtes niet vrij toegankelijk zijn.
Voor het uitvoeren van een vochtmeting dienen ALLE kasten goed toegankelijk te zijn.
Liba Campers kan enkel voor Pilote, Bavaria, Le Voyageur, Mooveo en Burstner een garantiecertificaat afgeven m.b.t. de vochtdichtheidsgarantie.
U bent zelf te allen tijde verantwoordelijk voor het koel houden van de koelkast/vriesvak tijdens het wachten op de reparatie.
Het betreden van de werkplaatsruimtes zijn i.v.m. veiligheidsvoorschriften verboden.
Er dient volledige medewerking te worden verleend om de reparatie zo spoedig mogelijk te laten verlopen.
De kosten van de Camper Pitstop Service zijn als volgt:
- Starttarief voor nieuwe klanten € 25,- (deze kosten bevatten o.a. de administratieve kosten alsmede de aanname- en afgiftehandeling).
- Werkplaatstarief: € 19,25 per 10 minuten (maximale arbeidskosten bedragen het eerste uur € 140,50 het tweede uur bedraagt dit € 115,50).
- Bovenstaande arbeidskosten zijn exclusief de benodigde onderdelen met de daarbij behorende extra handelingen en of transportkosten.
- Benodigde onderdelen dienen uitsluitend door Liba Campers te worden aangeleverd.
- Op gebruikte en of zelf meegebrachte onderdelen kan door Liba Campers GEEN garantie worden verleend.
- Betalingen dienen direct contant of per pin worden voldaan (creditkaart betalingen niet mogelijk).
- Alle bovenstaande bedragen zijn inclusief wettelijke geldende 21% BTW.Door ondertekening van het aanname formulier geeft u Liba Campers toestemming de reparatie tot een max. van € 350,- uit te voeren zonder daar eerst overleg over te plegen en geeft u toestemming uw gegevens in het mail-/archiefbestand van Liba Campers op te nemen.
Op al onze diensten zijn de algemene voorwaarden van de Bovag van kracht zoals vermeld op onze website en op de achterzijde van het aanname formulier. - Tevens hebben we afspraken gemaakt met diverse ondernemers in de omgeving om het wachten zo aangenaam mogelijk te maken.
Vraag hiernaar bij onze medewerkers.
Onze wachtruimte beschikt over gratis WiFi. - Werkplaatskosten:
Starttarief nieuwe klanten € 25,--
Arbeid wordt berekend per 10 minuten. Kosten € 19,25 per 10 minuten.
Eventuele materialen worden berekend tegen de dan geldende tarieven.
Betaling uitsluitend per pin of contant.