Reviews

Wilt u ook een review plaatsen? Vul ons contactformulier in en deel uw ervaring met Liba Campers.

Fam. Holland

Wij kochten bij LIBA campers een gebruikte KNAUS camper, met garantie.

Bij het rijden in Zuid-Frankrijk wilde de camper niet meer klimmen, en moesten wij worden afgesleept naar een garage.
Wij Liba gebeld, natuurlijk vervelend, hun konden natuurlijk op op die afstand niets doen.
De camper werd gerepareerd in een plaatselijke garage, en het reparatiebedrag stond een dag later al op onze rekening (door LIBA overgemaakt).

Je kunt in een motor natuurlijk niet inkijken, maar goede garantie is dan toch van belang.

Bij thuiskomst in Nederland hadden wij een aantal "garantie puntjes" geconstateerd, deze zijn allemaal naar tevredenheid opgelost. ( maart 2017 )

Lisette , Bart , en monteurs goed werk !!

Suzan & Jos

Fam. van Dam

Vorige maand onze camper laten updaten bij ons vertrouwde adres Liba Campers.

Hydraulisch level systeem ,achteruitrijcamera,Oyster schotel en fietsenrek voor E-bikes gemonteerd op het chassis, nieuw zonnepaneel.
Van tevoren alles goed doorgesproken met Bart en Arjan, geen gehaast, werd alle tijd voor genomen.

Toen de camper klaar was werd alles op een rustige en begrijpelijke manier uitgelegd door Arjan, ook hier werd weer alle tijd voor genomen. Alles was netjes gemonteerd, alle kabels netjes weggewerkt.

Nu zijn we op vakantie, de camper staat als een huis en alles werkt perfect.

Liba Campers puik werk geleverd, we zijn 100% tevreden,
bedankt en tot ziens.

Groetjes Fred en Mieke van Dam

Familie Holland

Zaterdag 8 maart bezochten wij de informatiedag bij LIBA CAMPERS in liempde.
Wij werden hartelijk ontvangen, en er volgde een uitstekende presentatie. Allereerst het historische verleden , start bedrijf , beleidsbeslissingen, dealerschap, Brand, en meer.

Hierna een uiteenzetting van een nieuw service concept de ,, PITSTOP ,, hier kan men op bepaalde dagen met kleine mankementen ter reparatie terecht, ook voor NIET vaste klanten.
Natuurlijk niet op alle dagen, de overige werkzaamheden moeten tenslotte ook plaatsvinden. (Voor meer info kijk op de site)

Natuurlijk werdt er veel informatie verstrekt, een demo camper was uitgerust met allerlei denkbare accessoires, w.o. luchtvering, hydraulische stabilisatie, etc.etc. Wat , en hoe belangrijk is het onderhoud ? Controle op verborgen gebreken , denk aan vocht, banden etc. Het was voor ons een zeer geslaagde dag, de inwendige mens was ook prima verzorgt, voor voor LIBA CAMPERS weer een dikke tien, en veel bezoekers deelde onze mening.

Jos en Suzan

Fa. van der Wel  

Nadat wij in 2011 bij Liba een jonge gebruikte Bürstner hadden gekocht  (voor het eerst gingen wij luxe kamperen) en met deze camper onze eerste reizen hadden gemaakt, kwamen wij al gauw tot de ontdekking dat de service bij Liba zeer hoog in het vaandel  staat.
Wij besloten in 2013 een nieuwe Knaus sun ti leg te kopen, helaas is Liba daar geen dealer van maar wij wilden toch deze camper bij Lisette en Bart kopen, uiteindelijk kon Bart bij een bevriende dealer onze super mooie Knaus bestellen . Zoals bij elke camper waren ook bij deze camper wat kleine dingetjes die Bart en zijn mensen op voortreffelijke manier hebben opgelost.

Een geval wil ik nog wel noemen:  bij het verwisselen van de banden voor michelins kwam er een heel klein krasje op de aluminium velg, bijna niet te zien, maar Bart stond erop om een nieuwe velg te bestellen.

Dit jaar hebben wij onder onze Knaus luchtvering en  E&P level systeem laten zetten en ook deze zijn weer voortreffelijk geïnstalleerd met heel veel overleg om het voor ons gebruik zo optimaal mogelijk te maken. 
Bart,  Patrick en Thijs hebben weer voortreffelijk werk afgeleverd.

Wij kunnen dan ook Libacampers bij een ieder aan bevelen, een zeer vriendelijk team met service heel hoog in het vaandel. 

Mia en Piet Leermakers 

Wat zijn we blij dat we onze camper bij Liba Campers gekocht hebben.
Zowel hun houding bij de verkoop als de aflevering, als de reparatie van een kleine schade kon niet beter!

Een zeer prettig bedrijf om klant van te zijn!

H. Rosmalen 

Lieve mensen,
Het voorjaar is begonnen!
LIBA laat weer van zich horen.
Vanmorgen bij het openslaan van het Brabants Dagblad las ik een heel leuk redactioneel stuk over het bedrijf LIBA en zijn medewerkers, geplaatst door Lisette. Heel leuk,  ga zo door.
Wij wensen jullie succes en veel geluk op 18 maart a.s.
JULIIE verdienen de titel!
Groeten Henk Rosmalen en Monica Veldman

Familie Holland 

Beste Lisette, Bart,en Paul.

Graag willen wij laten weten onze ervaringen met de aankoop van de Dethleffs camper.
Allereerst de gezellige en ongedwongen ,, Brabantse '' sfeer die heerst bij LIBA CAMPERS.

Toen wij deze camper kwamen halen, was het gassysteem vervangen met nieuwe slangen en drukregelaars, dit om de veiligheid te bevorderen, dit was niet afgesproken, echter zonder kosten wel uitgevoerd.
Toen wij na een paar weken met wat opmerkingen waaronder een kapot rolgordijntje, ( wij weten niet of wij dat zelf hadden gedaan) een afspraak hadden gemaakt, werd alles netjes opgelost, en hadden wij zelfs matten in de cabine gekregen.

Kennis en kunde daar kun je op bouwen.

Wij zeggen dan ook:   Bij LIBA CAMPERS is de klant misschien geen  koning, maar je wordt er kundig en perfect geholpen !
Complimenten met een dikke 10

Suzan en Jos Holland
Eindhoven.

Fam. Kooreman 

Beste Lisette en Bart,

Hartelijk dank voor de perfecte aflevering van de gebruikte Frankia camper.

Niet alleen de camper ziet er van binnen en buiten spic en span uit maar zijn ook interieur onderdelen uit hygiënisch oogpunt vernieuwd. CHAPEAU!

We hebben het zeer prijs gesteld dat de safari tent, onderdeel van de camper, reeds bij binnenkomst was opgesteld waardoor wij konden zien hoe dit ‘puzzelstuk’ in elkaar steekt.

Na de warme ontvangst, een duidelijke uitleg en een proefritje gingen we met veel enthousiasme met camper naar huis.

Veel succes met jullie bedrijf.

Met vriendelijke groet,

Joke en Wim Kooreman